Κυριακή 19 Αυγούστου 2018

ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ:Τα "ορφανά" στο Δήμο Ωρωπού

ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ...Καπανδρίτι......εδώ να δεις "ορφανά"!!!
Θα το υπενθυμίζω συνέχεια,με τα δικά μου μάτια και τη δική μου αλήθεια.Αν σε κάποιους δεν τους αρέσει η δική μου αλήθεια,εγώ εδώ είμαι....δεν έχω φύγει!!!οι Αρβανίτες φημίζονται για τη φιλοξενία τους....!!!!!!
-Εδώ να δεις "ανησυχούντες"!!!!Μαύρο δάκρυ θα ρίξουμε για τη τύχη τους!!!!Μα από "πρίγκηπας"...να καταλήξεις "ορφανό"!!!!!!Τέσσερις "πρίγκηπες"αριθμούσε στο Καπανδρίτι ο Θωμάς και ένα "ορφανό"του Οικονομάκου μας κάνουν πέντε.
 Το επαναλαμβάνω για όσους δεν καταλαβαίνουν,όποια θέση και να καταλάβει ο Θωμάς στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές ένα δημοτικό σύμβουλο θα εκλέξει!!!!!!
-Άρα έχουμε τέσσερα "ορφανά"!!!!!....γιατί η μια θέση είναι "καπαρωμένη" από το φίλο μου τον Μιμάκο.
Είναι ένα θέμα,το πως θα ζήσουν από δω και πέρα προβεβλημένοι δημοτικοί σύμβουλοι στην αφάνεια ενός απλού δημότη;;;;Πως θα ζήσουν χωρίς μικρόφωνα και φωτογραφίες;;;;;;
-Ο Νικολάκης δηλώνει την επιστροφή του σε κατοίκων εργασίες!!!!!Τώρα αν τα αλισβερίσια πέντε χρόνων ως αντιπρόεδρος στο Νομικό Πρόσωπο, ίσως μπορεί να τον κάνουν και αυτή τη φορά να τυλιχτή χωρίς "στριφτάρι"!!!!!!Ο πνιγμός χωρίς στριφτάρι είναι σίγουρος!!!!!Το γνωρίζει πολύ καλά!!!
-Τη Μαγδαληνή δεν τη βλέπω με το Θωμά!!!!!Δεν τη βλέπω να εμπλέκεται,αν εμπλακεί,καθοριστικό ρόλο θα παίξουν άλλα πράγματα!!!!Θωμά ψάξε για γυναίκα!!!!
-Ο Δημήτριος,το "ορφανό" του Οικονομάκου τον βλέπω για μεταγραφή στο Πολυδένδρι!!!!!αν δεν χωρέσει,μάλλον στο τοπικό του Καπανδριτίου βάζει πλώρη!!!!Επί των πολιτιστικών θα είναι άριστος!!!
-Άφησα στο τέλος το πρόεδρο της δευτεροβαθμίου σχολικής επιτροπής......το ξαναγράφω,η κάλπη δεν είναι πλυντήριο!!!!!Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά,πρόκειται για την προσωποποίηση της αρρωστημένης ακραίας φιλοδοξίας. Το "παρόν" στο έργο του ΒΑΡΥΚΟΥ στέλνει μηνύματα στο Θωμά. Δεν έχει ούτε ιερό,ούτε όσιο.....σιγά μην είναι άγιος.....εδώ ταιριάζει το "πρώτα η πάρτη μας". Αν διαβλέπει,ότι έχει δυσκολία επανεκλογής με το Θωμά....είμαι σίγουρος,ότι το βλέπει......τον βλέπω να ταξιδεύει,εκεί που νομίζει ότι θα έχει τύχη....κομματικά δεξιά νταραβέρια!!!Δεν του την εύχομαι.Δεν είναι κακό να γυρίσει στη δουλίτσα του.Η δουλειά δεν είναι ντροπή,δεν έχασε και η Βενετία βελόνι.Δεν θα μας λήψη!!!!
Θωμά πως θα έβλεπες την ίδρυση και τη λειτουργιά ενός Δημοτικού Ορφανοτροφείου;;;;Η χρηματοδότηση μπορεί να γίνει από την περιφέρεια,αρκεί να προλάβει ο "οραματιστής"αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών να συντάξει τη μελέτη.!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: