Και βλέπαμε τα τρένα…αραιά και που…να περνούν…
Η απαξίωση του τρένου (κακοδιαχείριση, υποστελέχωση, μείωση δρομολογίων, καθυστερήσεις κ.α.)
δεν είναι τυχαία. Στοχεύει στην αγανάκτηση του κόσμου και στην προετοιμασία του να δεχθεί την
ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων έναντι ευτελούς τιμήματος.
Ο διεθνής νεοφιλελευθερισμός, αν και δίνει “όρκους” στον ανταγωνισμό, προτιμά τα μονοπώλια-
φιλέτα. Στοχεύει σε βέβαια κέρδη εις βάρος των κοινωνιών. Στη χώρα μας το εκτελεστικό του
όργανο, η κυβέρνηση, ανέλαβε να διεκπεραιώσει το ανοσιούργημα· μεθοδικά και καθημερινά
υπονομεύει την εύρυθμη λειτουργία του τρένου αδιαφορώντας για την ταλαιπωρία των ανθρώπων.
Εμείς στη Β.Α. Αττική γνωρίζουμε ότι με τις “παραχωρήσεις” των δρόμων σε ιδιώτες τα διόδια
απογειώθηκαν, σε μια περίοδο όπου όλο και περισσότερο μειώνονται τα εισοδήματα της
πλειονότητας των πολιτών. Το ίδιο περιμένουμε να συμβεί αν το τρένο ιδιωτικοποιηθεί. Μας ζώνουν
τα φίδια, εδώ στη Β.Α. Αττική, μήπως μετά τον οδικό αποκλεισμό μας από 8 σταθμούς διοδίων
μεθοδεύεται και ο σιδηροδρομικός μας αποκλεισμός.
Στη προσπάθειά τους οι επιχειρηματίες για να αυξήσουν τα κέρδη τους, αφενός θα αυξήσουν το
κόστος χρήσης του τρένου και αφετέρου θα υποβαθμίσουν την προληπτική συντήρηση των συρμών
και των γραμμών. Το τελευταίο εγκυμονεί κίνδυνο ατυχημάτων. Με την ιδιωτικοποίηση των τρένων
σε άλλες χώρες (π.χ. Μεγ.Βρετανία) το ένα ατύχημα διαδεχόταν το άλλο.
Στο Δήμο Ωρωπού, που εξυπηρετείται από τους σταθμούς Αυλώνα, Σφενδάλης και Αφιδνών:
-Τα δρομολόγια αντί να αυξηθούν, λόγω αυξανόμενης ζήτησης (βελτιώνοντας έτσι και τα έσοδα
του σιδηροδρόμου στο πιο κερδοφόρο τμήμα του), μειώνονται.
-Οι επιβάτες όρθιοι & στριμωγμένοι υποφέρουν. Σε άλλα δρομολόγια δε μπορούν να επιβιβαστούν.
-Δημιουργούνται πολύ σοβαρά θέματα ασφάλειας.
-Οι καθυστερήσεις αποτελούν τον κανόνα στα περισσότερα δρομολόγια.
-Τελευταία, δίνεται προτεραιότητα στα εμπορικά τρένα εις βάρος των επιβατικών!
- Επίσης, δεν υπάρχει συγκοινωνιακή σύνδεση από τα χωριά του Δήμου στους τοπικούς σταθμούς.
Εμείς λέμε... Το τρένο που μας αξίζει
είναι δημόσιο, σύγχρονο και
προσιτό σε όλoυς.Επιμένουμε σε ένα σιδηρόδρομο που θα
είναι δημόσιο κοινωνικό αγαθό, ασφαλής,
αξιόπιστος και με προτεραιότητα στην
εξυπηρέτηση των πολιτών.
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ
Θέλουμε και μπορούμε να αλλάξουμε ριζικά
το καθεστώς διαχείρισης,
αντιλήψεων και πρακτικών,
που κυριάρχησε κατά τη μεταπολίτευση
ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΟΤΕΡΟ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Είναι ανάγκη
-Η άμεση επαναφορά όλων των δρομολογίων στο προαστ. δίκτυο Αθήνας-Χαλκίδας.
-Η άμεση και επαρκής στελέχωση και συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου και
των τρένων, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες κι όχι με την παλιά λογική της
“τακτοποίησης” των “ημετέρων”.
Η διάλυση και το ξεπούλημα των σιδηρόδρομων είναι μέρος του σχεδίου εκποίησης
της χώρας και του πλούτου της, από τη μνημονιακή συγκυβέρνηση και την τρόικα,
προς όφελος των μεγάλων συμφερόντων.
Δημόσιος σιδηρόδρομος
Κοινωνικό αγαθό, προσιτό σε όλους
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΝ ΔΕ ΦΥΓΕΙ
ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ & ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ,
ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΓΑΘΑ
Η απαξίωση του τρένου (κακοδιαχείριση, υποστελέχωση, μείωση δρομολογίων, καθυστερήσεις κ.α.)
δεν είναι τυχαία. Στοχεύει στην αγανάκτηση του κόσμου και στην προετοιμασία του να δεχθεί την
ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων έναντι ευτελούς τιμήματος.
Ο διεθνής νεοφιλελευθερισμός, αν και δίνει “όρκους” στον ανταγωνισμό, προτιμά τα μονοπώλια-
φιλέτα. Στοχεύει σε βέβαια κέρδη εις βάρος των κοινωνιών. Στη χώρα μας το εκτελεστικό του
όργανο, η κυβέρνηση, ανέλαβε να διεκπεραιώσει το ανοσιούργημα· μεθοδικά και καθημερινά
υπονομεύει την εύρυθμη λειτουργία του τρένου αδιαφορώντας για την ταλαιπωρία των ανθρώπων.
Εμείς στη Β.Α. Αττική γνωρίζουμε ότι με τις “παραχωρήσεις” των δρόμων σε ιδιώτες τα διόδια
απογειώθηκαν, σε μια περίοδο όπου όλο και περισσότερο μειώνονται τα εισοδήματα της
πλειονότητας των πολιτών. Το ίδιο περιμένουμε να συμβεί αν το τρένο ιδιωτικοποιηθεί. Μας ζώνουν
τα φίδια, εδώ στη Β.Α. Αττική, μήπως μετά τον οδικό αποκλεισμό μας από 8 σταθμούς διοδίων
μεθοδεύεται και ο σιδηροδρομικός μας αποκλεισμός.
Στη προσπάθειά τους οι επιχειρηματίες για να αυξήσουν τα κέρδη τους, αφενός θα αυξήσουν το
κόστος χρήσης του τρένου και αφετέρου θα υποβαθμίσουν την προληπτική συντήρηση των συρμών
και των γραμμών. Το τελευταίο εγκυμονεί κίνδυνο ατυχημάτων. Με την ιδιωτικοποίηση των τρένων
σε άλλες χώρες (π.χ. Μεγ.Βρετανία) το ένα ατύχημα διαδεχόταν το άλλο.
Στο Δήμο Ωρωπού, που εξυπηρετείται από τους σταθμούς Αυλώνα, Σφενδάλης και Αφιδνών:
-Τα δρομολόγια αντί να αυξηθούν, λόγω αυξανόμενης ζήτησης (βελτιώνοντας έτσι και τα έσοδα
του σιδηροδρόμου στο πιο κερδοφόρο τμήμα του), μειώνονται.
-Οι επιβάτες όρθιοι & στριμωγμένοι υποφέρουν. Σε άλλα δρομολόγια δε μπορούν να επιβιβαστούν.
-Δημιουργούνται πολύ σοβαρά θέματα ασφάλειας.
-Οι καθυστερήσεις αποτελούν τον κανόνα στα περισσότερα δρομολόγια.
-Τελευταία, δίνεται προτεραιότητα στα εμπορικά τρένα εις βάρος των επιβατικών!
- Επίσης, δεν υπάρχει συγκοινωνιακή σύνδεση από τα χωριά του Δήμου στους τοπικούς σταθμούς.
Εμείς λέμε... Το τρένο που μας αξίζει
είναι δημόσιο, σύγχρονο και
προσιτό σε όλoυς.Επιμένουμε σε ένα σιδηρόδρομο που θα
είναι δημόσιο κοινωνικό αγαθό, ασφαλής,
αξιόπιστος και με προτεραιότητα στην
εξυπηρέτηση των πολιτών.
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ
Θέλουμε και μπορούμε να αλλάξουμε ριζικά
το καθεστώς διαχείρισης,
αντιλήψεων και πρακτικών,
που κυριάρχησε κατά τη μεταπολίτευση
ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΟΤΕΡΟ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Είναι ανάγκη
-Η άμεση επαναφορά όλων των δρομολογίων στο προαστ. δίκτυο Αθήνας-Χαλκίδας.
-Η άμεση και επαρκής στελέχωση και συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου και
των τρένων, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες κι όχι με την παλιά λογική της
“τακτοποίησης” των “ημετέρων”.
Η διάλυση και το ξεπούλημα των σιδηρόδρομων είναι μέρος του σχεδίου εκποίησης
της χώρας και του πλούτου της, από τη μνημονιακή συγκυβέρνηση και την τρόικα,
προς όφελος των μεγάλων συμφερόντων.
Δημόσιος σιδηρόδρομος
Κοινωνικό αγαθό, προσιτό σε όλους
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΝ ΔΕ ΦΥΓΕΙ
ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ & ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ,
ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΓΑΘΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου