Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Θέλω να αγιάσω αλλά δεν με αφήνουν οι διάβολοι


Αυτό είναι το σχόλιο του κ Γ.Μαντά,σε ανάρτηση μου και σε σχολιασμό του κ.Κ. Δέδε.

   
Γιώργος Μαντάς
19 Αυγούστου στις 11:13 π.μ.
Κύριε Δέδε,ο πρώην έκπτωτος Καπανδριτίου,ο οποίος παριστάνει τον δημοσιογράφο βρίζοντας,και αφήνοντας συκοφαντικά υπονοούμενα για πολλούς,ενδιαφέρεται πως πληρώθηκε και από ποιον η Χαρά Βέρρα!! Διακατέχεται και από έλλειψη αντίληψης των γεγονότων αφού όσο και αν προσπαθεί αδυνατεί να αντιληφθεί οτι...ο πρών κονοτάρχης Συκαμίνου είνιαι ο δημοκρατικά εκλεγμένος Δήμαρχος Ωρωπού!!!
Απάντηση:
Η προσωπική-κοινωνική  διαδρομή του καθενός είναι γνωστή.Σε ότι με αφορά η διαδρομή μου έχει παρελθόν,παρόν και αν με έχει καλά ο μεγαλοδύναμος και μέλλον. Νιώθω πολύ ισορροπημένος ιδιαίτερα για την δημόσια  διαδρομή μου.Η προσφορά του καθενός κρίνεται.Η προσωπική μου συμμετοχή στα δημόσια πράγματα  κρίνεται όμως,καθημερινά γιατί είναι υπαρκτή και δεν μπορεί να συγκριθεί με την  ανυπαρξία. Πράγματι έχω παρελθόν,κανένας δεν προέρχεται από παρθενογένεση,όλοι έχουμε διαδρομές προσωπικές,κοινωνικές,θεσμικές και προσωπικά είμαι υπερήφανος για τη δική μου.Σε ότι αφορά τα γραφόμενα μου, υπονοούμενα δεν έχω αφήσει ποτέ,γράφω και σκέφτομαι φωναχτά,αν κάποιοι έχουν τη μύγα και μυγιάζονται ,το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τους "συμπαρασταθώ"
Για να γλυκάνω  λίγο όσους νομίζουν ότι τους πίκρανα , ευχόμενος καλό φθινόπωρο  τους αφιερωνω το VIDEO

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kirie giorgo imastan paron otan i hara fonaze ferte to rusi na mou dosi ta lefta pou kanonisame. ean leme psemata einai poli efkolo na epikinonisete mazitis kai na mas diapsefsete,

Ανώνυμος είπε...

πρώην Καπανδριτίου ναι...
έκπτωτος Καπανδριτίου ναι...
αλλά και πρώην και έκπτωτος (μαζί) Καπανδριτίου..?δεν στέκει ως νόημα.. που μάθατε ελληνικά? και είστε και του Πανεπιστημίου έμαθα τελευταίως....

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ Ο ΔΕΔΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΡΟΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΗΣ ΒΕΡΑ?

Ανώνυμος είπε...

Η ΧΑΡΑ ΡΟΥΣΗ ΣΕ ΨΑΧΝΕΙ. ΓΙΑΤΙ΄΄΄΄

Ανώνυμος είπε...

Και με τη χαρα διαπλοκη βρε νεε μορφωμενε δημαρχε συκαμινου;

Ανώνυμος είπε...

Πάντως είστε όλοι φευγάτοι !!!!
Είχαμε δήμαρχο τον γιατρό τον Οικονομάκο και τα σκάτωσε ! Κυριολεκτικά !!!!!

όπως λέμε εμείς οι γιατροί " άνευ ειδικότητος " .......