Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2023

Ο Πέτρος Δέδες τελικά δεν ειναι υποψήφιος με το Γιασημάκη

 Τελικά αυτός μόνος του πάει και έρχεται;;;;

ΟΧΙ..... άλλοι τον πάνε και τον φέρνουν!!!!

Μετά την ανεξαρτητοποίησή μου από τη «Συνεργασία Ευθύνης», πίστεψα σε μια δική μου αυτοδιοικητική προσπάθεια, πιστεύοντας πως ήταν κοντά η ώρα, νέοι άνθρωποι με νέες προοδευτικές ιδέες, χωρίς κωλύματα εντοπιότητας, συμβιβασμών, συμψηφισμών και πολιτικών αγκυλώσεων, να αναλάβουν τις τύχες αυτού του Δήμου.
Πίστεψα πως ήρθε η ώρα μιας αξιοκρατικής με δυναμικό και καθαρό πρόσωπο δημοτικής ομάδας, να φέρει μια αποδεκτή από την κοινωνία μας πραγματική αλλαγή.
Δυστυχώς όμως, η πίστη μου αυτή για κάτι νέο και υγιές, παρεξηγήθηκε, από όλους όσους υποτίθεται θα την στήριζαν και πολύ γρήγορα και ξεκάθαρα ξεδίπλωσαν σε όλους τους τόνους και τρόπους την προσπάθειά τους να την εκμεταλλευτούν και να οικειοποιηθούν την προοπτική της, αλλά, με ίδιες και καταδικασμένες από τους συνδημότες μου μεθόδους και πρακτικές. Το χειρότερο δε ήταν ότι προσπάθησαν να την χειραγωγήσουν προς όφελος δικών τους προσωπικών σχεδιασμών. Κάτι που έχουν αντιληφθεί όλοι όσοι παρακολουθούν τα κοινά του Δήμου μας.
Όπως ήταν αυτονόητο για μένα, διατηρώντας τον αυτοσεβασμό και τα «πιστεύω» μου, δεν θα μπορούσα να συνεργαστώ σε σενάρια ευκαιριών και ανέστειλα την αυτοδιοικητική προσπάθειά μου, χωρίς φυσικά να την απαρνηθώ, αλλά, σε κατάλληλο χρόνο να της δώσω μια νέα ευκαιρία.
Αυτός είναι ο στόχος μου, δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις, με άφθαρτα από μικροπολιτικές πρόσωπα, που θα έχουν ίδιους στόχους και «πιστεύω».
Θα παραμείνω ενεργός δημότης παρακολουθώντας από κοντά τα Δημοτικά δρώμενα. Το οφείλω στην αφοσίωσή μου για ένα καλύτερο αύριο, το οφείλω σε όσους με έχουν στηρίξει μέχρι σήμερα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: