Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Oι τοπικοί "εργολάβοι-διαφημιστές" του ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ

 Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.....!!!!!!!!
Ας μιλήσουμε λοιπόν για το δημοτικό-δημόσιο χρήμα  και τους τοπικούς διαφημιστές!!!!!!!!!.
Και μόνο η αίσθηση της δοσοληψίας των τοπικών μέσων με την εξουσία του "Οικονομάκου" είτε σε τοπικό ,είτε σε υπερτοπικό επίπεδο δημιουργεί ξεκάθαρη εικόνα συνδιαλλαγής και διαπλοκής(15.000,00 ευρώ με απευθείας ανάθεση για πυρόσβεση στη τοπική εφημερίδα "ΚΌΜΠΡΑ" μαζί με το καθημερινό και το ξεχασμένο προεκλογικά  λιβάνι ......!!!!!!!!!)
Φαίνετε πράγματι,πως όλα τα προηγούμενα χρόνια κάτι παράξενο συνέβαινε με τον τοπικό τύπο..!!!!!Μάλλον για κάποιους υπήρχαν εύκολα και ακούραστα χρήματα.Να λοιπόν και η συνέχιση της ίδιας πρακτικής από τον "χειροκροτάκια"......Μήπως πρέπει κάποιοι να τον σταματήσουν;;;;;;;;;;;;;
Μπορεί ο κ.Οικονομάκος να δώσει στην δημοσιότητα το πρωτόκολλο ποσοτικής και ποιοτικής παραλαβής από τον κ.'ΚΟΜΠΡΑ".......;;;;;;;;;;;;βλέπε ΕΚΠΟΤΑ!!!!!!!!!!Αν δεν τα δώσει,θα αναγκασθεί να τα δώσει ο υπουργός Εσωτερικών.........Σιγά .......εδώ εξαφανίσθηκε ένα εκατομμύριο ευρώ από το ταμείο του Δήμου για το έργου του Αυλώνα.!!!!!!!!!!!Αναμένοντας την απάντηση από τους συναρμόδιους υπουργούς ,αλλά και από τον κ Ρακιτζή...!!!!!!!!
Για να μην το ξεχάσω....τα δάση του Δήμου εκτός απο "κόμπρες"έχουν και "τσακάλια"
Αλλάξτε πρόσωπα και ημερομηνίες σε τοπικό επίπεδο .Αν δεν μπορέσετε να διακρίνεται ολοκάθαρα το κατάντημα του δικού μας μικρόκοσμου και τις τεράστιες ευθύνες τις τοπικής διαπλοκής , τότε όλοι μαζι είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΣ ΤΑ!!!!!! Κ. ΝΤΙΝΟ

NOTIOS είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΒΟΡΕΙΕ, ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΙΝΓΚ,http://www.scribd.com/doc/35961328/358-06-08-10.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙΣ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ.ΕΙΧΕ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΑ ΤΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΝΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΩΡΩΠΟΥ ΖΩΗ ΚΑΡΙΝΟΥ.ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΞΥΛΟΣ.ΣΥΜΠΤΩΣΗ;ΣΚΕΥΩΡΙΑ;ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΟΙΟΥ;ΠΩΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΑΡΑΓΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΡΙΝΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ;ΤΥΧΑΙΑ;ΕΠΙΤΗΔΕΣ;ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΟΙΟΥ;ΑΓΑΠΗΤΕ ΒΟΡΕΙΕ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΗΔΗ ΠΟΛΛΑ.ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΚΟΥΒΑΡΙ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΚΡΑΤΑ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΙΝΟ.Ο ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ;ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ;ΒΡΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΙΛΕ ΒΟΡΕΙΕ.ΙΣΩΣ ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΩΡΩΠΟΥ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΦΙΛΕ.

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΣΩΠΟΣ είπε...

Η εφημερίδα Ασωπός είμαι εγώ ρε "φίλε" είναι σαφέστατα τα υπονοούμενα "χειροκροτάκιας" και "τσακάλια", προφανώς απευθύνεσαι σε μένα. Επειδή εγώ όμως δεν είμαι σαν τα παιδάκια που εσύ γνωρίζεις επειδή προφανώς τα συναναστρέφεσαι κι επειδή αυτή τη γαμημένη εφημερίδα την πληρώνω με το χαρτζιλίκι που στερώ απ' το γιο μου, διατηρώντας έτσι το δικαίωμα να έχω και να μπορώ να γράφω την ΔΙΚΗ μου άποψη χωρίς νταβατζήδες της σκέψης και της κρίσης μου, επειδή επίσης δεν είμαι διατεθειμένος να ασχολούμαι συνεχώς με τις μαλακίες του καθενός προβληματικού διαμαρτυρόμενου, κάτσε εσύ στα Βόρεια και στη πολυθρόνα του φασισμού σου να κάνεις την όποια ασφαλή σου κριτική και άσε με εμένα στις ρεματιές και τα δικαστήρια να ψάχνω να βρω και να αντιμετωπίζω όλους αυτούς που η αφέλεια του Οικονομάκου άφησε ανεπάγγελτους. Γύρω στις 25 κλείνω φύλλο, να με παίρνεις να διαφεντεύεις τους λογισμούς και τις σκέψεις μου, ώστε να γράφω αυτά που εσύ γουστάρεις. Ασχολήσου με όσες "Κόμπρες" και "Σαύρες" θέλεις, την δική μου ελευθερία έκφρασης δεν σου επιτρέπω να σχολιάζεις Κατινίστικα. Αυτά και μη κουραστείς, δεν πρόκειται να ασχοληθώ ξανά. Είμαι του δόγματος: "Αντε στην υγειά μας, στη τρελή ομορφιά μας, και οι ΜΑΛΑΚΕΣ μακριά μας".

κωστας είπε...

θα έχεις την απάντηση που σου αρμόζει....κ. προστάτη του "δάσους"