Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

ΚΑΛΑΜΟΣ:Η Καλλιόπη Φακατσέλη-Αρβανίτη υποψήφια με τον συνδυασμό ΕΝΕΡΓΟΣ ΔΗΜΟΣ-ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα,σπούδασα στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και εδώ και 30 χρόνια εργάζομαι στο Τζάνειο Νοσοκομείο Πειραιά ως κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος.Ασχολούμαι κυρίως με την αντιμετώπιση του Διαβήτη,είμαι μέλος της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας και προσπαθώ πάντοτε να είμαι παρούσα οπουδήποτε ανα την Ελλάδα μου ζητηθεί η επιστημονική μου συνδρομή.
Το ,εδώ και 40 χρόνια,σπίτι μας στους Αγ.Αποστόλους,αποτελεί για εμένα,τον σύζυγο μου Βασίλη Αρβανίτη και τα παιδιά μας Θοδωρή-Αντώνη και Αγγελίνα ,το απόλυτο καταφύγιο ηρεμίας,αυτοσυγκέντρωσης και ανάκτησης δυνάμεων απο τον καθημερινό μας αγώνα.Ζώντας απο κοντά τα προβλήματα του αγαπημένου μου Κάλαμου και συμμεριζόμενη τις αγωνίες και την αγανάκτηση των μόνιμων κατοίκων και των χιλιάδων παραθεριστών απο τα επαναλαμβανόμενα μικρά και μεγάλα προβλήματα,ΠΙΣΤΕΥΩ οτι είμαι σε θέση να καταθέσω τις κατάλληλες προτάσεις μου για την εξεύρεση των λύσεων που απαιτούνται για ένα δήμο όπως τον ονειρευόμαστε εμείς και τα παιδιά μας.Γι αυτό το λόγο ,και ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του Επαμεινώνδα Δημητρίου,συντάσσομαι στον κοινό αγώνα με στόχο την πραγμάτωση του οράματος μας για ένα δήμο με ενεργούς και αξιοπρεπείς πολίτες που θα πάρουν με αποφασιστικότητα την τύχη τους στα χέρια τους.
Υποψήφια με τον συνδυασμό Ενεργός Δήμος -Ενεργοί Πολίτες
                                              Καλλιόπη Φακατσέλη -Αρβανίτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: