Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

O "Χειροκροτάκιας" τού Ωρωπού και το "παρών"

Έχω πολλές φορές αναφερθεί για το Έργο στη  Δημοτική Κοινότητα  Αυλώνα ......και για την εξαφάνιση ενός εκατομμυρίου ευρώ από το ταμείο του Δήμου,με την υπογραφή συγκεκριμένων μελών της οικονομικής επιτροπής.
Αναγνωρίζω την συνέπεια !!!!!!!κάποιων δημοτικών συμβούλων στην υπερψήφιση του 17ου θέματος....αργά το βράδυ...!!!!είναι συνέπεια έργων,λόγων και ψήφου....αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη για την κατασπατάληση ενός εκατομμυρίου ευρώ.
Αυτό όμως που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι η συμπεριφορά της "προεδρεύουσας" του ΔΗΣΩ να ψηφίσει "παρών" για ένα ανακεφαλαιωτικό πίνακα διαδικαστικού χαρακτήρα όταν μάλιστα έχει ψηφίσει στην οικονομική επιτροπή τον διπλασιασμό του εργου!!!!!!!!! κάτι μου θυμίζει ......... αυτό το "παρών" .....που σήμερα έγινε ναι σε όλα !!!!!!!!Έτσι αποφάσισα ......να την αναφέρω πλέον ως"παρούσα-προεδρεύουσα" της ΔΗΣΩ. Μήπως νομίζει,ότι με αυτό το τρόπο αποποιείται και διαγράφει,τουλάχιστον τις ηθικές ευθύνες;;;;;;;;;;Επίσης διαβλέπω στην ηγεσία της ΔΗΣΩ να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια από το πρόβλημα......."Αυλώνας-Δημόσιο χρήμα"απέχοντας εσκεμμένα!!!!!!!!μήπως χαλάσουμε τη "μανέστρα"!!!!!
Αγαπητοί μου,"τα μεγάλα ψάρια γίνονται μεγάλα ....έως ότου ο ψαράς βρει το κατάλληλο δόλωμα"!!!!!!!
*όποιος είναι έξυπνος ξέρει να φυλάει το κ...λο του,άλλα όποιος είναι σοφός ξέρει πως να μην πιάνεται ξεβράκωτος*



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μερικες φορες μου φαινεσαι σαινι και απιασστος,απορω πως πιαστηκες κοτσος τοτε...
εγω παντως σε θαυμαζω!

κωστας είπε...

Μην ξεχνάς ότι με λένε Κώτσο!!!!