Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Ο Καπανδριτιώτης Χ.Τρομπούκης με τον Γ.Γιασημάκη

-Η υποψηφιότητα του Χρήστου Τρομπούκη τάραξε τα "νερά" στο Δήμο Ωρωπού. Αναμφίβολα,η συμπόρευση και η συμμετοχή του στον συνδυασμό του Γιώργου Γιασημάκη,αποτελεί στοχευμένη επιλογή ευθύνης και προοπτικής. 
-Ο Χρήστος,ξεκινώντας από το Καπανδρίτι,θα βρεθεί απέναντι σε κατεστημένες και συστημικές καταστάσεις εικοσαετίας. Είμαι βέβαιος ότι θα καταφέρει. 

Φίλες και φίλοι συνδημότες μου,
Περάτωσα ευδοκίμως τη θητεία μου στο Αστυνομικό Σώμα και έχω την τύχη και τη χαρά να έχω μια όμορφη οικογένεια με τρία παιδιά, χωρίς να έχω χάσει την υποχρέωση και την διάθεσή μου να προσφέρω στο κοινωνικό σύνολο.
Μέσα από συζητήσεις λοιπόν με εσάς τους συμπολίτες μου, αλλά και μετά από ώριμη σκέψη, αποφάσισα να συνεισφέρω στα κοινά του Δήμου μας.
Για πάρα πολλά χρόνια, με γνωρίσατε μέσα από τα αστυνομικά μου καθήκοντα να προσπαθώ να προσφέρω από απλός Αστυνομικός, από Διοικητής Ωρωπού, μέχρι πρόφατα ως Αστυνομικός Διευθυντής, για την ασφάλεια των πολιτών, για την τήρηση της τάξης, ακόμη και για την διαχείριση δύσκολων καταστάσεων. Θέλω να πιστεύω, ότι από όποιο πόστο είχα την ευθύνη, στάθηκα κοντά σας με κατανόηση και όλες μου τις δυνάμεις.
Σήμερα οραματίζομαι να δημιουργήσουμε όλοι μαζί, ένα Δήμο που θα στοχεύει στην καλυτέρευση της ποιότητας της ζωής μας και κυρίως των παιδιών μας, με κοινωνική ευαισθησία, με εντιμότητα και αποτελεσματικότητα.
Προς αυτόν τον στόχο θέλω να αγωνιστώ μαζί σας, στηρίζοντας την προσπάθεια που κάνει ο άξιος επιστήμονας και οικογενειάρχης Γιώργος Γιασημάκης, με τον οποίο έχω την βεβαιότητα ότι θα τον πετύχουμε.
Σας καλώ λοιπόν όλους, να στηρίξετε την προσπάθειά μας και σας ευχαριστώ πολύ για την φιλία που μας ενώνει τόσα πολλά χρόνια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ
Ταξίαρχος ε.α.


Δεν υπάρχουν σχόλια: