Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Δήμος Ωρωπού:Ο Θωμάς,και τρώει και ΨΕΥΔΕΤΑΙ...και με τη γίδα στη πλάτη

-Μου έκανε ιδιαίτερη τιμή ο "φευγάτος- η φευγάτη" να ασχοληθεί με την πορεία μου.Τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου. Ξέρω ότι ενοχλούνται....και τι να κάνω εγώ;;;;;Να τους βάλω κάτω από το πετραχήλι;;;;παππάς δεν είμαι!!!!αλλά και να ήμουν,κάτω από το πετραχήλι θα πάθαιναν αμνησία!!!
-Με ρωτάτε τι γένους είναι η γίδα . Αν η γίδα είναι γένους αρσενικού σίγουρα έχει προστατίτιδα,αν είναι γένους θηλυκού έχει σίγουρα εμμηνόπαυση...αν και έχει πολλά νεύρα .....και λόγο ηλικίας δεν δικαιολογούνται!!!!!!Αυτά για τους φευγάτους,θηλυκούς και αρσενικούς!!!!
-Δεν με ενδιαφέρει κανένας φευγάτος-φευγάτη,όχι γιατί είμαι χοντρόπετσος,όπως αυτοί,αλλά γιατί πάντα αξιολογώ και με ενδιαφέρει ποιός το λέει!!!!!!Εγώ λέω και γράφω δημόσια,αν ο φευγάτος-φευγάτη έχει κ@λο (μικρο ή μεγάλο) ας το κάνει δημόσια!!!!Καί τότε βλέπουμε!!!!!!
Να γιατί ενοχλούνται από αυτό το βήμα
-Τα σκουπίδια στο Πολυδένδρι έχουν ονοματεπώνυμο,Θωμάς Ρούσσης.Αυτός μαζί με τη παρεούλα του ξετρύπωσε το Λατομείο Ντουμάνι,το μελέτησε...τρύφηλα στα μάτια του και το πρότεινε!!!!!!!!!Τώρα αν του Θωμά του κακοφαίνεται,ας απευθυνθεί στο "πνευματικό " του,να εξομολογηθεί.Στα χωριά μας θα τον εξομολογήσει  αυτόν και τη παρεούλα του η κάλπη.
-Πάμε τώρα για το Βαρυκό:Έργο ύδρευσης 1.500.000 εκ ευρώ!!!!ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ!!!!!!Έκπτωτη 12,5%,απευθείας ανάθεση.Εγώ πάντως δεν είμαι στην επιτροπή παρακολούθησης!!!!!Ούτε μπορεί να με καλέσει κανένας Εισαγγελέας!!!!!Άλλοι θα καταθέτουν ανωμοτί!!!!!!
Έγραφε ο φευγάτος-η φευγάτη για μέση τιμή,πριν κανα μήνα.....ας ανατρέψει στα γραφόμενα της..του....ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ;;;;;;Τα πεντακόσια χιλιάρικα που θα είχε κέρδος η περιφέρεια,δηλαδή ο Δήμος, που θα πάνε στη γίδα;;;;;;;;;;Και πόσο να φάει η γερογίδα!!!!
Πάντα με τα δικά μου μάτια!!!!!!αν κάποιοι ενοχλούνται......ξύδι!!!!!!!!
 Καί μία ερωτησούλα:Το ηθικό πλεονέκτημα,πάει περίπατο;;;;;;;
*****************θά ..........................ξέχναγα,κάποιος αρμόδιος φορέας ψάχνει τις σχολικές επιτροπές.......σιγά-σιγά......προσέχετε τα extre!!!!!!!!!ημερομηνίες καταθέσεων....αναλήψεων......πληρωμών.....χρονικών αποστάσεων των εν λόγω πράξεων....κ.λπ.******





Δεν υπάρχουν σχόλια: