Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Ο Στέλιος Κοροβεσης υποψήφιος με την Ρένα Δουρου

  Αγαπητοί μου συμπολίτες,
  Σας κάνω γνωστούς τους κυριότερους λόγους που έπαιξαν ρόλο στην απόφασή μου να αποδεχτώ τη πρόταση για κάθοδο στις εκλογές για τη περιφέρεια της Αττικής, ως συνεργαζόμενος, με τη Ρένα Δούρου και τον ΣΥΡΙΖΑ.                            
   -Γιατί δεν θέλω να επιβραβεύσω αλλά να αποδοκιμάσω όσους με την πολιτική τους μας έφεραν ως εδώ.
  -Γιατί δεν επιτρέπω η απογοήτευση - από αυτούς που κάποτε υποστήριξα - να με καταστήσει αδρανή, αδιάφορο και παθητικό.
  -Γιατί, σε αυτό το χώρο της αριστεράς, θέλω να επιστρέψω μέρος της εμπιστοσύνης και της υποστήριξης που μου παρείχε και στα 12 χρόνια της δημαρχιακής μου θητείας.
  -Γιατί η συμμετοχή μου υποδηλώνει τη συνεργασία και τη διεύρυνση αυτού του χώρου, αξίες που ως δήμαρχος υπηρέτησα και δεν φοβήθηκα.
  -Γιατί η συμμετοχή μου δεν προσβάλλει αυτούς που θα με στηρίξουν, αφού από τη μακρόχρονη διαδρομή μου στα κοινά δεν έχω τίποτα να κρύψω ή να φοβηθώ.
  -Γιατί η εμπειρία μου στην αυτοδιοίκηση μπορεί να είναι χρήσιμη και ωφέλιμη στις μάχες στη Περιφέρεια Αττικής για τα προβλήματα του δήμου μας.
 -Γιατί έχω μάθει να βοηθάω και να προσπαθώ.
 -Γιατί σε αυτή την προσπάθεια εμπιστεύομαι τη Ρένα Δούρου.
Απευθύνομαι σε όλες τις δημοτικές παρατάξεις του δήμου μας, όλα τα κόμματα και  όλους τους συμπολίτες, ανεξάρτητα από το τι θα ψηφίσουν στις δημοτικές εκλογές.
Την απόφασή μου για να προσπαθήσω  να βοηθήσω στα τόσα που μας αφορούν την εναποθέτω στην ασφαλή κρίση των συμπολιτών μου.
 Φιλικά, Στέλιος Κοροβέσης
 υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τον συνδυασμό «Δύναμη Ζωής» της Ρένας Δούρου.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία.!!!
ΓΔ

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία.!!!
ΓΔ