Παρασκευή 10 Αυγούστου 2018

Δήμος Ωρωπού:Τοπική δημοκρατία

Με τα δικά μου μάτια.....μπορεί και να αλληθωρίζω......πρεσβυωπία έχω σίγουρα!!!!!
Αν κάποιοι ενοχλούνται μαράζι μου!!!!!!!Εγώ θα γράφω για την δική μου αλήθεια!!!!
Αν,λέω αν,οι Δημοτικές εκλογές είχαν γίνει με απλή αναλογική αγαπητέ Θωμά,με ποιά διαδικασία θα προχωρούσαν τα έργα;;;;;;;Σίγουρα όχι με αυτή.Τα έργα θα προχωρούσαν με σύνεση,συνεννόηση και διαφανείς διαδικασίες χωρίς αστερίσκους και παραθυράκια νομιμοφάνειας. 
Αγαπητέ Θωμά,με την καθιέρωση της απλής αναλογικής υπάρχει δυσκολία στην εκτέλεση των έργων;;;;
Αν όντως πιστεύεις κάτι τέτοιο,όχι μόνο εσύ,αλλά και όσοι θέλουν να διεκδικήσουν το Δημαρχιακό θώκο να το δήλωσετε δημόσια για να κάνουμε τις επιλογές μας.Το μόνο σίγουρο είναι μετά από τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές θα μας εκλείψουν οι "οραματιστές"  αντιδήμαρχοι.
Δεν θα τους ξεχάσουμε!!!!θα τους θυμόμαστε και θα τους ψάχνουμε!!!!!
Να ρωτήσω και κάτι άλλο Δήμαρχε.
Αν,λέω αν,οι δημοτικές εκλογές είχαν γίνει με απλή αναλογική,η οικονομική επιτροπή τι ώρα θα συνεδρίαζε;;;;;Σίγουρα όχι την ώρα του Θωμά,αλλά την ώρα της σύνθεσης και της συνεννόησης.
Μήπως θα μπορούσες Θωμά να αντικαταστήσεις τα μέλη της οικονομικής επιτροπής;;;;;;όχι βέβαια!!!
Θωμά, η σύνθεση,η συνεννόηση και ο διάλογος παράγουν πολιτικό ήθος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: