Με γρήγορους ρυθμούς,εξελίσσεται το έργο "εκτροπής του Ευβοϊκού" στον κάμπο του Αυλώνα. Ο παραθαλάσσιος Αυλώνας σε λίγες ήμερες θα είναι πραγματικότητα. Εμπνευστής και "εκτελεστής" του έργου ο ΠΟΛΥΤΆΛΑΝΤΟΣ δήμαρχος Ωρωπού κ.Οικονομάκος.
Οι Αυλωνίτες πλέον θα μπορούν να απολαμβάνουν το μπάνιο τους......και το ψάρεμα τους ανέξοδα!!!!!
Προσπαθεί ο κ.Βασίλης Λέκκας να πληροφορηθεί τι γίνονται 1850.00 ευρώ ημερησίως από τα καύσιμα.....καλά ρέ Βασίλη, δεν βλέπεις ολόκληρο χαντάκι......!!!!!!!!..την επίβλεψη -μελέτη έχει ο κ.Καρίνος!!!!!!
Η κατάσταση δεν είναι για γέλια αλλά για κλάματα!!!!!!
Την εγράφη και εμπεριστατωμένη έκθεση του Δημοτικού Συμβούλου κ.Βασίλη Λέκκα για την ανεξέλεγκτη κατασπατάληση των χρημάτων του Δήμου σε καύσιμα ποιος θα την απαντήσει;;;;;;;;
ENHMEΡΩΣΗ - ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ – ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ -ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ Β. ΛΕΚΚΑ
Κυρίες και Κύριοι Συνάδελφοι,
Σας είναι γνωστό ότι μετά από κλήρωση, αντιπροσωπεύω το Δημοτικό Συμβούλιο ως Πρόεδρος στην Επιτροπή Συντήρησης και Επισκευής οχημάτων – μηχανημάτων του Δήμου.
Είμαι υποχρεωμένος από τη θέση αυτή να ενημερώσω το Δημοτικό Συμβούλιο πριν από οποιαδήποτε απόφαση για τα δύο θέματα 5 και 6 του σημερινού συμβουλίου που έχουν σχέση με τα οχήματα και μηχανήματα του Δήμου.
- με τη μελέτη προμήθειας καυσίμων και λιπαντικών και
- τη μελέτη τρόπου εκτέλεσης εργασιών συντήρησης και επισκευής οχημάτων-μηχανημάτων του Δήμου.Στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στο δεύτερο τεύχος αρ. φύλλου 1938/31-8-2011 αναφέρει την απόφαση έγκρισης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας Δήμου Ωρωπού.
Στο άρθρο 14 Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος και στο Τμήμα Διαχείριση και Συντήρηση Οχημάτων εκτός των άλλων που αναφέρει στη παράγραφο 2 αναφέρει: Παρακολουθεί και εποπτεύει τη κίνηση των οχημάτων του Δήμου, την κατανάλωση καυσίμων και την ανάγκη περιοδικής προληπτικής τους συντήρησης.
Επίσης στην παράγραφο 7 αναφέρει: Συγκεντρώνει, τηρεί και επεξεργάζεται στοιχεία από την εκτέλεση των λειτουργιών συντήρησης και αποκατάστασης βλαβών των οχημάτων του Δήμου διαμορφώνει και τηρεί τους δείκτες αποδοτικότητας.
Κύριε Διευθυντά των Τεχνικών Υπηρεσιών σας ερωτώ:- Με ποιό τρόπο παρακολουθείτε την κατανάλωση των καυσίμων κίνησης των οχημάτων του Δήμου;
- Πώς επεξεργάζεστε τα στοιχεία που συγκεντρώνετε μετά από την εκτέλεση συντήρησης και αποκατάστασης βλαβών των οχημάτων του Δήμου για να διαμορφώσετε τους σχετικούς δείκτες αποδοτικότητας;
Η δαπάνη για την προμήθεια καυσίμων και λιπαντικών προϋπολογίζεται στο ποσό του 1.021.483,74 ευρώ περιλαμβανομένου ΦΠΑ 23%.
Αυτή η δαπάνη θα βαρύνει τους προβλεπόμενους κωδικούς του προϋπολογισμού για το έτος 2013.
Στο Δημοτικό Συμβούλιο της 1ης Οκτωβρίου 2013 και στο 21ο θέμα (χωρίς να μας έχουν δώσει την εισήγηση του θέματος) εγκρίθηκε από την πλειοψηφία η 10η αναμόρφωση του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2013.
Όπως διαπίστωσα την επομένη μέρα οι πέντε κωδικοί που αφορούν καύσιμα και λιπαντικά για τη κίνηση των μεταφορικών μέσων αυξήθηκαν κατακόρυφα και από 718.000 ευρώ έγιναν σύνολο 901.900 ευρώ με αύξηση 25% περίπου.Αφαιρώντας το ποσό αυτό από το 1.021.483,74 ευρώ έχουμε ένα υπόλοιπο 119.583,74 ευρώ. Αυτό είναι το ποσό για θέρμανση όλων των κτιριακών μονάδων του Δήμου. Και σας ερωτώ: Το ποσό για τη θέρμανση είναι για όλη τη χειμερινή περίοδο 2013-2014 ή μόνο για τους δύο μήνες που απομένουν για τον προϋπολογισμό 2013 μέχρι τα Χριστούγεννα;
Πριν από ένα χρόνο περίπου σας είχα πει ότι ο Δήμος χρεώνεται καθημερινά με 1500 λίτρα καύσιμα. Με τα στοιχεία που έχω σας γνωρίζω ότι τα καύσιμα κίνησης έχουν πολλαπλασιαστεί και είναι περίπου 2.700 λίτρα ημερησίως για όλες τις εργάσιμες ημέρες του χρόνου.
250 Χ 2700 = 675.000 λίτρα/χρόνο για καύσιμα κίνηση
Εδώ θα πρέπει να σας επισημάνω:
1) Τα οχήματα και μηχανήματα του Δήμου όπως αναγράφονται
σε πρόσφατη κατάσταση του γραφείου κίνησης είναι σύνολο
132.
2) Η προμήθεια των λιπαντικών είναι ελάχιστη διότι τα
λιπαντικά των οχημάτων και μηχανημάτων πληρώνονται στο
συνεργείο με την συντήρηση και επισκευή αυτών.
3) Τα 132 οχήματα και μηχανήματα είναι αδύνατο την ίδια
ημέρα να κινηθούν όλα μαζί διότι δεν υπάρχουν αντίστοιχοι
οδηγοί ή χειριστές.
Επίσης, είναι η φύση των οχημάτων και μηχανημάτων τέτοια που δεν είναι απαραίτητο να κινηθούν καθημερινά.
Π.χ. ΤΡΑΚΤΕΡ – ΜΟΤΟΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ- ΓΚΡΕΪΝΤΕΡ-ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ- ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ κλπ.
Τα υπόλοιπα οχήματα που είναι εκτός λειτουργίας εναλλάσσονται με τους υπάρχοντες οδηγούς-χειριστές και τους συμβασιούχους.
Η κατάσταση των οχημάτων και μηχανημάτων των Δημοτικών Κοινοτήτων Δήμου Ωρωπού έχει ως εξής:
Οκτώβριος, 2013
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ-ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΩΡΩΠΟΥ
ΕΙΔΟΣ
ΟΧΗΜΑΤΟΣ –
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ
|
Α
Υ
Λ
Ω
Ν
Α
|
Α
Φ
Ι
Δ
Ν
Α
Ι
|
Κ
Α
Λ
Α
Μ
Ο
Σ
|
Κ
Α
Π
Α
Ν
Δ
Ρ
Ι
Τ
Ι
|
Μ
Α
Λ
Α
Κ
Α
Σ
Α
|
Μ
Α
Ρ
Κ
Ο
Π
Ο
Υ
Λ
Ο
|
Π
Ο
Λ
Υ
Δ
Ε
Ν
Δ
Ρ
Ι
|
Σ
Υ
Κ
Α
Μ
Ι
Ν
Ο
|
Ω
Ρ
Ω
Π
Ι
Ω
Ν
|
Σ
Υ
Ν
Ο
Λ
Ο
|
ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ
|
1
|
2
|
2
|
1
|
-
|
2
|
2
|
1
|
6
|
17
|
ΑΠΟΡ/ΦΟΡΑ
|
4
|
-
|
5
|
4
|
-
|
3
|
1
|
2
|
13
|
32
|
ΚΑΛΑΘΟΦΟΡΑ
|
1
|
1
|
1
|
-
|
-
|
1
|
-
|
-
|
3
|
7
|
ΦΟΡΤΗΓΑ ΑΝΑΤΡ.
|
2
|
-
|
4
|
1
|
1
|
1
|
-
|
1
|
4
|
14
|
ΜΗ ΑΝΑΤΡΕΠ.
|
2
|
1
|
3
|
2
|
3
|
2
|
2
|
1
|
5
|
21
|
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ
|
3
|
2
|
1
|
-
|
-
|
-
|
1
|
-
|
1
|
8
|
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
-
|
1
|
1
|
3
|
7
|
ΤΣΑΠΕΣ
|
1
|
-
|
4
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
3
|
13
|
ΣΑΡΩΘΡΟ
|
1
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
2
|
ΚΛΑΔΟΘΡ/ΤΗΣ
|
-
|
-
|
-
|
1
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
ΤΡΑΚΤΕΡ
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2
|
2
|
ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ
|
1
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
-
|
-
|
-
|
2
|
ΓΚΡΕΪΝΤΕΡ
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
ΜΟΤΟΜΗΧΑΝ.
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3
|
3
|
ΚΑΔΟΠΛΥΝΤΗΡΙΟ
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
16
|
7
|
20
|
11
|
5
|
11
|
8
|
7
|
47
|
132
|
Μετά από έρευνα:
Σε καθημερινή κίνηση βρίσκονται περίπου 50 οχήματα – μηχανήματα τα οποία κινούνται στα όρια του Δήμου εκτός των απορριμματοφόρων που πηγαίνουν στη χωματερή.
Από τα παραπάνω οχήματα τα (45) συμπληρώνουν 3.700 χιλιόμετρα περίπου ημερησίως και (5) μηχανήματα έργου (εκσκαφείς) προς 6 ώρες ημερησίως το καθένα.
Σύνολο 30 ώρες λειτουργίας ημερησίως.Με τον αναλυτικό πίνακα κίνησης οχημάτων-μηχανημάτων αναφέρω το είδος των οχημάτων που κυκλοφορούν καθημερινά τα οποία συμπληρώνουν ημερησίως 3.710 χιλιόμετρα συν 30 ώρες λειτουργίας οι εκσκαφείς.
Συνολικά λίτρα καύσης ημερησίως 1280 με σύνολο ευρώ ημερησίως 1754,4 ευρώ.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
ΟΧΗΜΑΤΩΝ-ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ
ΣΥΝΟΛΟ ΧΙΛΙΟΜ/ΤΡΑ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ: 3710
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ Μ.Ε. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 30
ΣΥΝΟΛΟ ΛΙΤΡΑ ΚΑΥΣΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ: 1280
ΣΥΝΟΛΟ ΕΥΡΩ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ: 1754.4
ΕΙΔΟΣ
ΟΧΗΜΑΤΟΣ
ΜΗΧ/ΤΟΣ
|
ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ .
ΟΧΗΜΑΤΑ
ΧΛΜ./ΗΜ
|
ΣΥΝΟΛΟ
ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ
ΔΙΑ ΧΙΛ./ΛΙΤΡΟ
|
ΛΙΤΡΑ
|
ΤΙΜΗ
ΛΙΤΡΟΥ
|
ΣΥΝΟΛΟ
ΕΥΡΩ
|
ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ
|
14 Χ 40
|
560:7
|
80
|
1.68
|
134,4
|
ΑΠ/ΦΟΡΑ
|
11Χ160
|
1760:3
|
586
|
1.35
|
791,1
|
ΚΑΛΑΘ/ΡΑ
|
2Χ30
|
60:3
|
20
|
1.35
|
27,0
|
ΦΟΡΤΗΓΑ
|
6Χ40
|
240:3
|
80
|
1.35
|
108,0
|
ΦΟΡΤΗΓΑ
ΜΗ ΑΝΑΤΡ.
|
6Χ40
|
240:3
|
80
|
1.35
|
108,0
|
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
|
5Χ80
|
400:3
|
134
|
1.35
|
180,9
|
ΑΣΘ/ΦΟΡΟ
2 ΒΑΡΔΙΕΣ
|
1Χ450
|
450:3
|
150
|
1.35
|
202,5
|
ΣΥΝΟΛΑ
|
45
|
3710
|
1130
|
1551,9
|
ΕΚΣΚΑΦΕΙΣ
Μ.Ε.
|
5
|
6 ΩΡΕΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ
|
30 ΩΡΕΣ
|
5 ΛΙΤΡΑ/ΩΡΑ
|
150Χ1,35=
202,5 EYΡΟ
|
3.607,6 – 1754,4 = 1853,2
Ποιός επωφελείται τη διαφορά των 1853,2 ευρώ ημερησίως που για το έτος είναι 463.300 ευρώ;
(Έως ότου κλείσει ο προϋπολογισμός του 2013 ίσως έχουμε και άλλη
αναμόρφωση αγοράς καυσίμων).
463.000 δια 12 μήνες μας κάνουν 38.583 ευρώ, το μήνα δια 600 που είναι οι μισθοί των νέων εργαζομένων, 54 νέοι θα είχαν εργασία με την ασφάλειά τους.ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:
Προτείνω να κληθούν εγγράφως με αριθμό πρωτοκόλλου χωριστά και ονομαστικά το σύνολο των πρατηριούχων του Δήμου Ωρωπού να καταθέσουν προσφορές έχοντας το ίδιο έντυπο των απαιτούμενων δικαιολογητικών και κυρίως να γνωρίζουν τον τρόπο και τις ημέρες πληρωμής μετά από την προμήθεια καυσίμων.
Για να υπάρξει συνολικό ενδιαφέρον των πρατηριούχων και να πετύχουμε συμφέρουσες τιμές για το Δήμο να χωριστούν οι Δημοτικές Κοινότητες κατά ομάδες και να αναφερθεί ότι:
- Με την υπογραφή της σύμβασης με τους προμηθευτές που πέτυχαν στο διαγωνισμό εάν είναι νόμιμο και επιτρεπτό θα τους κατατεθεί ποσοστιαία εγγυητική επιστολή επί της σύμβασης.
- Κάθε όχημα θα έχει τη δική του πιστωτική κάρτα προμήθειας καυσίμου.
- Άλλη μία πρόταση για μεγαλύτερες εκπτωτικές προσφορές είναι ο διαγωνισμός να γίνει με τις εταιρείες μέσω των πρατηρίων που θα λειτουργούν με πιστωτική κάρτα και ο πρατηριούχος θα πληρώνεται από την εταιρεία που συνεργάζεται και ο Δήμος θα πληρώνει την εταιρεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου