Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Δεν θα το βουλώσω όπως επιθυμούν κάποιοι

Το έχω γράψει και το ξαναγράφω,εκφοβισμοί,εκβιασμοί  και τραμπουκισμοί,υβριστικά σχόλια δεν με φοβίζουν. Αυτό το BLOG είναι προσωπικό "μαγαζί" και κάνω το κέφι μου δεν εισπράττω από κανέναν και ιδιαίτερα δεν είμαι δημοσιογράφος. Θα γράφω αυτό που εγώ νομίζω ότι είναι το σωστό,αν κάποιοι ενοχλούνται από τις πραγματικότητες .....περαστικά τους.Όποιος νομίζει ότι παραπληροφορώ μπορεί να φιλοξενηθεί η  άποψη του,αλλά  με το ονοματάκι του.... είναι ευπρόσδεκτη ....άμα έχει άντερα!!!!!!!Κάποιους τους  ενόχλησαν τα δημοσιεύματα μου για τα τελευταία γεγονότα στο Δήμο.......ξύδι!!!!
δεν με φοβίζουν και δεν με αγγίζουν.
Αυτή είναι η αλήθεια για τις ενστάσεις στο Δήμο Ωρωπού,αυτή είναι η αλήθεια για την παράνομη χωματερή του πρώην κοινοτάρχη Συκάμινου,αυτή είναι η συναλλαγή-συνδιαλλαγή του Οικονομάκου.

Ο Διαχειριστής:Κώστας Μπουλέκος

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ειναι μαλακες,,,
μπουλ σημαινει ταυρος
και να πανε να γαμηθουνε

Ανώνυμος είπε...

Δλδ Κωστα τι μας λες?? οτι έχεις πεσει θυμα bullying?

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Μπουλεκο σας παρακολουθώ περιπου ένα χρόνο και αυτό που έχω διαπιστώσει από τα γραφόμενα σαςείναι ότι έχετε μια αρνητικότητα για όλους και για όλα και όχι μόνο και μεγάλη εμπάθεια με ορισμένα άτομα που είναι τώρα στην διοίκηση του δήμου μας.δεν έχετε την υπομονή να δώσετε λίγο χρόνο στον νέο δήμαρχο να τον βοηθήσουμε όλοι μας να λύσει τα τεράστια προβλήματα που δέρνουν τον δήμο μας και την καθημερινότητα μας.ξεκινησατε να πυροβολείται τον Κό ΡΟΥΣΣΗ κατα την προεκλογική περίοδο και συνεχίζετε έως και σήμερα με βολές κατα ριπάς.οσο και αν δεν σας άρεσε το εκλογικό αποτέλεσμα θα πρέπει με βάσει την δημοκρατικότητα που λέτε ότι σας διακρινει να αποδεχθείται τον νέο δήμαρχο.κατα την ταπεινή μου γνώμη είναι ορατό το μίσος που σας διακατέχει και σας παρασύρει σε ολισθήματα...σας συνιστώ ψυχραιμία λοιπόν και ο χρόνος θα είναι αυτός που θα κριθούν όλοι και όλα.συνοψιζοντας σας λέγω ότι είμαι αισιόδοξος και πιστεύω ότι ο νέος δήμαρχος θα τα καταφέρει...!!

Ευχαριστώ για την φιλοξενία και αγαπάτε αλλήλους.

Unknown είπε...

οπως το λες το ''μαγαζακι σου'' χαχα