Πέμπτη 29 Απριλίου 2021

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ."ιδέες που μοιράζονται δεν πεθαίνουν"

 "Ιδέες που μοιράζονται δεν πεθαίνουν......",ιδέες. Ιδέα σημαίνει πρόταση και εγώ το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι μερικά καλά θέματα με άποψη. Άποψη προσωπική ,αυτή είναι η διαφορά με τη κατευθυνόμενη δημοσιογραφία.....εγώ δεν είμαι και ούτε θα γίνω για κάποιους. Όταν εγώ αποφασίζω είναι γούστο μου καπέλο μου. Όποιος έχει τα κότσια ή τα άντερα ας γράψει με το ονοματάκι του ,εγώ θα τον φιλοξενήσω.  Τσάμπα μάγκες για να κάνουν το γούστο τους, στο Ζάππειο που λέει και ο φίλος μου 
ο Παναγιώτης...... όταν παίζαμε πρέφα στο καφενείο πριν ένα χρόνο, γιατί τώρα μας χώρισε ο ιός.

Η άνεση να γράφεις "γενικώς", να κινείσαι "γενικώς", να γκρινιάζεις "γενικώς", να καταγγέλλεις "γενικώς δεν μπορεί να είναι ιδέα και δεν μοιράζεται.

Οι ιδέες πολύ σύντομα θα ξεπηδήσουν και θα μας βγάλουν απο τη μίζερια (όρος της πρέφας) του "γενικώς" και του "ασφαλώς".

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: