Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Κώστας Μπουλέκος:Έλαβα ένα email και το δημοσιεύω

Σύντροφε Κώστα Μπουλέκο,
Τους τελευταίους 6 μήνες, η στάση σου σχετικά με τις Αυτοδιοικητικές επιλογές αλλά και τη γενικότερη παρουσία και δράση της Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ Καπανδριτίου είναι εξαιρετικά ενάντια στο Καταστατικό του ΣΥΡΙΖΑ. 
Σου ζητούμε να εξηγήσεις στο αμέσως προσεχές διάστημα γραπτώς τη στάση σου αυτή και να αποστείλεις επιστολή με το κείμενό σου στο μέηλ syrizakapandriti@gmail.com.
Τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής της Ο.Μ. Καπανδριτίου
Αγαπητοί "Αμερικάνοι" της οργάνωσης του ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ
1. Εγώ είμαι ΣΥΡΙΖΑ κατ επιλογή και όχι ΤΣΥΡΙΖΑ,μπορείτε να μου το απαγορεύσετε;;;;.
2.Είμαι γέννημα θρέμμα του Καπανδριτίου και γνήσιος ΑΡΒΑΝΊΤΗΣ,εσάς σας ξέρει η μάνα σας;;;;;
3.Εγώ την δεξαμενή του πετρελαίου την έχω γεμάτη.
4.Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος όπως πολλοί άλλοι,ούτε έχω ΜΚΟ.
5.Σε ότι με αφορά μπορείτε να ρωτήσετε τον Γραμματέα του ΣΥΡΙΖΑ,τον κ.Βίτσα και για να σας διευκολύνω,21 Μαΐου 2012....αυτός και ο κ.Τσίπρας ξέρουν.
6.Εγώ δεν έχω νταραβέρια με το "παραδικαστικό"και τον  κ.Καλούση.


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κ. Μπουλέκο το ύφος της απάντησης σας προς την οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ Καπανδριτίου μόνο μέλος του ΣΥΡΙΖΑ δεν δείχνει ουτε και μια τυπίκή αριστερή φωνή...
Αυλωνας
Γ.Γεωργιάδης

κωστας είπε...

Κύριε απο τόν Αυλώνα,σας ενοχλεί η αλήθεια;;;;;;Μηπως είστε μελος του ΣΥΡΙΖΑ στόν Αυλώνα;;;;;;ΟΧΙ
Μήπως σας ενοχλεί τα περί Δημοσίων Υπαλλήλων;;;;Τα αριστερόμετρα δεν με αγγίζουν. Εσείς τι γίνατε απολογητής ανύπαρκτων προσώπων και πολιτικών οι οποίοι προσπαθούν να επιβάλλουν λογικές "διαμαρτυρομένων πολιτών"και μόνο;;Σας παραπέμπω στο άρθρο που δημοσίευσα του ΚΟΝΤΟΝΗ. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ. Απαντώ και δημοσιεύω πάντα σε επώνυμα σχόλια.