Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Ο Βασίλης Λέκκας...έξω από τα δόντια

Αυλώνας,7/12/2013

Βασίλης Λέκκας

Δυστυχώς είμαι αναγκασμένος για μία ακόμα φορά να απαντήσω σε ανώνυμους που κάνουν κριτική χωρίς να τολμήσουν πρώτα να ενημερωθούν.
Σκοπός τους είναι να ρίξουν λάσπη γιατί πιστεύουν ότι κάτι θα μείνει.
Σας πληροφορώ ότι ο δικός μου σκοπός για ό,τι κάνω είναι για την συνεργασία τη διαφάνεια την οργάνωση και την ενημέρωση του συνόλου των δημοτών του Δήμου Ωρωπού αλλά και των μελών του Αναγκαστικού Συνεταιρισμού Αυλώνα.
Σας ενημερώνω:

  1. Όσες φορές εκλέχθηκα στο διοικητικό συμβούλιο του Συνεταιρισμού δεν έθεσα ποτέ υποψηφιότητα για πρόεδρος. Με ανοικτή μου επιστολή 28/11/2012 και με θέμα «Αρχαιρεσίες Αναγκαστικού Συνεταιρισμού Αυλώνα Ιανουάριος 2013» πρότεινα προς τον πρόεδρο το εξής: Κύριε Δημητρίου εάν οι επόμενες εκλογές του Συνεταιρισμού αποφασίσετε να διεξαχθούν νομότυπα και νόμιμα και θελήσετε να είσαστε υποψήφιος έχοντας εξασφαλίσει το ανάλογο ποσοστό του 1/3 του μεριδίου για το δικαίωμα του «εκλέγειν και εκλέγεσθαι» τότε σας υπόσχομαι δημόσια ότι οι τρεις ψήφοι που διαθέτω από το ποσοστό μου είναι για την εκλογή σας.
Οι εκλογές έγιναν με τον παράτυπο τρόπο διότι δεν επείσθη το διοικητικό
συμβούλιο να διεξαχθούν νομότυπα και νόμιμα. Με την προσφυγή μου στο δικαστήριο αναμένουμε τη δίκη και την απόφαση.

  1. Με τον κ. Παπαγιάννη δεν έχω κάτι προσωπικό. Το ότι ζήτησα με επιστολή μου 18/6/2013 την ανάκληση των εγγράφων που είχαν την υπογραφή του σε αντίθεση με άρθρο του κανονισμού ύδρευσης δεν είναι κατηγορία. Η επιστολή μου έγινε δεκτή από τον κ. Δήμαρχο.

  1. Για όσους γνωρίζουν τη λειτουργία του σημερινού δημοτικού συμβουλίου, είναι μάταιο να προσπαθήσεις να ενημερώσεις τους δημοτικούς συμβούλους της συμπολίτευσης που τελικά με την πλειοψηφία που διαθέτουν θα πουν ένα ναι ή ένα όχι σύμφωνα με την πρόταση του εισηγητή.
Η πρόταση του εισηγητή στο θέμα Γνωμοδότηση για τη μελέτη
Περιβαλλοντικών επιπτώσεων και πρότυπες Περιβαλλοντικές δεσμεύσεις
της υπό ίδρυση δραστηριότητας, «διαλογή, μεταφόρτωση, επεξεργασία,
αξιοποίηση στερεών αποβλήτων» στη θέση Μπάθεζα Αυλώνα καταλήγει
ότι δεν θα προκαλεί πρακτικά καμία επιβάρυνση για το περιβάλλον.

Αναζήτησα τη μελέτη για προσωπική μου ενημέρωση και άποψη για το συμβούλιο στη δημοτική κοινότητα Αυλώνα από τον αντιδήμαρχο κ. Α. Λέκκα και τον πρόεδρο του τοπικού συμβουλίου κ. Αρ. Πάντο. Με διαβεβαίωσαν ότι δεν έχουν αντίγραφο και η μελέτη βρίσκεται στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου.
Μη έχοντας σχηματίσει προσωπική γνώμη επί της μελέτης και επειδή ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου δεν δέχθηκε να συζητήσουμε επείγοντα θέματα που είχα καταθέσει με αίτησή μου αναγκάστηκα να αποχωρήσω από το Συμβούλιο.
Άρα δεν υπέγραψα και δεν συμφώνησα – όπως λανθασμένα σας έχουν πληροφορήσει- αποδεικνύοντας έτσι ότι εκτελείτε εντεταλμένη υπηρεσία συκοφαντίας και λάσπης.
Τέλος σας θυμίζω, ως δημοτικός σύμβουλος που ήμουν επί δημαρχίας Κυριακού γνωρίζω εκ των έσω ότι το σύνολο των συμβούλων ήμασταν ενημερωμένοι και ενωμένοι για κοινούς αγώνες ενάντια σε ό,τι μη ωφέλιμο για τον Αυλώνα.

Σήμερα δυστυχώς αποφεύγουν να μας ενημερώσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: