Η πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου και οι Δημοτικές παρατάξεις,κωφεύουν μπροστά στα μεγάλα προβλήματα που άνοιξαν στην εκπαίδευση.Δυστυχώς επιβεβαιώνουν το ρόλο τους ως πιστοί τοποτηρητές των μνημονιακών πολιτικών και σε τοπικό επίπεδο.
Άβουλοι και μοιραίοι δεν διατυπώνουν την παραμικρή τους αντίδραση-αντίρρηση(ούτε ένα δελτίο τύπου) για την απαράδεκτη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η εκπαίδευση στη χώρα μας.
Με την στάση τους αποδεικνύουν περίτρανα ότι αδιαφορούν για τη μετατροπή του Λυκείου σε ένα διαρκές εξεταστικό κέντρο με τεράστια επιβάρυνση του ολοένα και μικρότερου λαϊκού εισοδήματος.Κωφεύουν στο τορπιλισμό της λειτουργίας των ολοήμερων σχολείων και την κατάργηση της ενισχυτικής διδασκαλίας.
Λαλίστατοι αυτοδιοικητικοί του Δήμου Ωρωπού γιατί σιωπάτε;;;;; Ο νόμος για το "νέο λύκειο"είναι θεσμική επικύρωση των ταξικών φραγμών,της βαθμοθηρίας της ακύρωσης κάθε δυνατότητας μορφωτικής λειτουργίας του Λυκείου,είναι συνέχεια μέτρων για το σχολειό της αγοράς.Ανακυκλώνει παλιά υλικά μετατρέποντας το λύκειο από την Α΄ταξη σε διαρκή εξεταστικό κέντρο.Αποβάλει τη γνώση από το σχολειό προτάσσοντας την στείρα αποστήθιση και ότι μπορεί να αποτυπωθεί σε δείκτες.Οι καταστροφικές αλλαγές στην τεχνική εκπαίδευση η οποία μετατρέπει σε κατάρτιση φθηνού εργατικού δυναμικού στην αγορά εργασίας γυρίζει τη χώρα πολλά χρόνια πίσω.
Η συμπαράσταση-συμπαράταξη της αυτοδιοίκησης για ουσιαστική μόρφωση για όλους τους μαθητές,χωρίς φραγμούς δεν είναι ζητούμενο αλλά υποχρέωση.
Άβουλοι και μοιραίοι δεν διατυπώνουν την παραμικρή τους αντίδραση-αντίρρηση(ούτε ένα δελτίο τύπου) για την απαράδεκτη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η εκπαίδευση στη χώρα μας.
Με την στάση τους αποδεικνύουν περίτρανα ότι αδιαφορούν για τη μετατροπή του Λυκείου σε ένα διαρκές εξεταστικό κέντρο με τεράστια επιβάρυνση του ολοένα και μικρότερου λαϊκού εισοδήματος.Κωφεύουν στο τορπιλισμό της λειτουργίας των ολοήμερων σχολείων και την κατάργηση της ενισχυτικής διδασκαλίας.
Λαλίστατοι αυτοδιοικητικοί του Δήμου Ωρωπού γιατί σιωπάτε;;;;; Ο νόμος για το "νέο λύκειο"είναι θεσμική επικύρωση των ταξικών φραγμών,της βαθμοθηρίας της ακύρωσης κάθε δυνατότητας μορφωτικής λειτουργίας του Λυκείου,είναι συνέχεια μέτρων για το σχολειό της αγοράς.Ανακυκλώνει παλιά υλικά μετατρέποντας το λύκειο από την Α΄ταξη σε διαρκή εξεταστικό κέντρο.Αποβάλει τη γνώση από το σχολειό προτάσσοντας την στείρα αποστήθιση και ότι μπορεί να αποτυπωθεί σε δείκτες.Οι καταστροφικές αλλαγές στην τεχνική εκπαίδευση η οποία μετατρέπει σε κατάρτιση φθηνού εργατικού δυναμικού στην αγορά εργασίας γυρίζει τη χώρα πολλά χρόνια πίσω.
Η συμπαράσταση-συμπαράταξη της αυτοδιοίκησης για ουσιαστική μόρφωση για όλους τους μαθητές,χωρίς φραγμούς δεν είναι ζητούμενο αλλά υποχρέωση.
4 σχόλια:
Δεν Πιστευω να Ηταν Τυχαια η Απουσια!!!!! Καποιο γεγονος Ισως Ανεβαλε το Δ.Σ. της Παρασκευης!!!!! Κατι γινεται τη Δευτερα.....Αρα Δεν ηταν Τυχαιο!!!!!!!!!!
Λες για το δικαστηριο του φελου για τα τοξικα οτι και να πουν οτι και να κανουν αυτα ειναι εκει να δω στο τελος πιος θα εχει τα λιοκια να κινιση διαδικασια να φυγουν
Η ζωή έχει γίνει η ιδεολογία της ίδιας της απουσίας..... ΩΡΩΠΟΣ.....
ωραίο σουβλάκι κάνει ο Κατράκος στην Σκάλα!!!
Δημοσίευση σχολίου