Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Να πόσο στοιχίζει ένας τάφος στο Δήμο Ωρωπού

Δημοτική Κοινότητα Αφιδνών!!!!!!!!!!!!!!!
Λίγα ψιλά !!!!!!!λίγο "πόδι" και το αγόρι μου!!!!!!!!!
Αν δεν ζητήσετε την παραίτηση θα επανέλθω με ονοματεπώνυμα και νομίζω,ως σώφρονες Δημοτικοί παράγοντες έχετε υποχρέωση πρώτα από όλα να προστατεύσετε  την τιμή και υπόληψη του Δήμου και των Δημοτικών Συμβούλων.!!!!

Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Αποκάλυψη σόκ για το Δήμο Ωρωπού!!!!!!!!!!!!!

                                                     Ε  ρ  ώ  τ  η  μ  α
Πως μπορείς να αποκτήσεις οικογενειακό Τάφο!!!!!!!!!!!!!!!!
Μέ φιλοδώρημα;;;;;;;;;;;;;;
Οι ενέργειες δικές σας!!!!!!!!!!
Η συνέχεια θα είναι αποκαλυπτική και για κλάματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Υπάρχει και η περιβόητη συνέντευξη για πωλήσεις τάφων από τον τότε αντιπρόεδρο της κοινότητας για ίδιο όφελος.Δάσκαλε που δίδασκες!!!!!!!!!!!!!
Μαζέψτε τον πριν είναι αργά.....η ευθύνη δεν είναι μόνο προσωπική.!!!!!!!!!!!!
Είναι και ψιλικατζής!!!!!!!!!!!!!!!

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Ο Λέκκας ,οι μαστροχαλαστές και ο "χειροκροτάκιας"


Προς Ωρωπαίους 4ης  επιστολής  το ανάγνωσμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Είχα γράψει κακό σπυρί ο Λέκκας    !!!!!!!!!!!
Κύριε Λέκκα στου κουφού τη πόρτα δεν την παίρνεις και φεύγεις.......αυτό θέλει ο "χειροκροτάκιας" και το παρεάκι............αλλά στα πλαίσια των καθηκόντων που σας ανατέθηκαν με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου έχεις υποχρέωση  να  κοινοποιήσεις τις ενέργειες σου τόσο προς το Δημοτικό Συμβούλιο ,αλλά και στις αρμόδιες εκλεκτικές αρχές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Προσοχή στον Δημοτικό μαστροχαλαστή!!!!!!!! αυτές τις μέρες απουσιάζει σε σεμινάριο στη ΝΑΣΑ!!!!!!!!
4η ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Τού ΛΕΚΚΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δημοτικού Συμβούλου Ωρωπού
 ΠΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟ κ. ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟ Ι.
ΔΗΜΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ
ΩΡΩΠΟΥ Υπεύθυνους Συντήρησης,επισκευής
ΟΧΗΜΑΤΩΝ-ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ
ΑΥΛΩΝΑ-ΜΑΛΑΚΑΣΑΣ-κ. ΛΕΚΚΑ Α.
ΑΦΙΔΝΩΝ κ. ΠΑΝΤΟ Ε.
ΚΑΛΑΜΟΥ κ. ΠΕΠΠΑ Π.
ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ-
ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙΟΥ κ. ΣΩΤΗΡΧΟ Δ.
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ κ. ΜΑΚΡΗ Α.
ΩΡΩΠΙΩΝ-ΣΥΚΑΜΙΝΟΥ κ. ΤΣΕΚΡΕΖΗ Χ.
Δ/ΝΤΗ ΔΙΟΙΚ. ΥΠΗΡ. κ. ΚΑΝΕΛΟΠΟΥΛΟ Ι.
Δ/ΝΤΗ ΟΙΚ. ΥΠΗΡ. κ. ΧΡΗΣΤΟΥ Σ.
Δ/ΝΤΗ ΤΕΧΝ. ΥΠΗΡ. κ. ΚΑΡΙΝΟ Ζ.
κ. ΣΑΛΛΑΡΗ Α.

ΘΕΜΑ: «Ανακεφαλαίωση των τριών (3) ανοικτών επιστολών μου, με οριστικές προτάσεις
για την συντήρηση και επισκευή των οχημάτων και μηχανημάτων Δήμου
Ωρωπού»
ΚΟΙΝ.: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ κ. ΜΠΟΡΣΗ ΒΑΣ.
ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ
ΤΟΠΙΚΟ ΤΥΠΟ

Κύριοι,
Σας έχουν γίνει γνωστές οι επιστολές μου για την συγκέντρωση εγγράφων τα οποία είναι άμεσα απαραίτητα για την συγκρότηση και τον τρόπο λειτουργίας της επιτροπής γνωμοδότησης, συντήρησης, επισκευής και παραλαβής οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου στην οποία είμαι υπεύθυνος μετά από κλήρωση.

Η τύχη των επιστολών είναι η εξής:

Πρώτη επιστολή αριθμ. Πρωτοκ. 2859/7-2-2013: Δεν έχω λάβει τα ζητούμενα διότι ο κ. Σάλλαρης Αθ. δεν είναι αρμόδιος και κατά δήλωσή του είναι άτυπα υπεύθυνος.
Για το λόγο αυτό, ζητάω από τους αρμόδιους Διευθυντές του Δήμου να μου γνωστοποιήσουν εγγράφως τους προϊσταμένους όλων των τμημάτων κυρίως καθαριότητας, ύδρευσης, ηλεκτρολογικών και μηχανολογικών κατασκευών και συντήρησης για ενημέρωση και συνεργασία σχετικά με τα οχήματα και μηχανήματα του Δήμου.

Δεύτερη επιστολή: Δεν έχω λάβει τα ζητούμενα διότι όπως μου δήλωσαν ο Δ/ντής Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Χρήστου και ο Δ/ντής Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Καρίνος δεν έλαβαν γνώση της ανοικτής επιστολής μου με αρ. πρωτ. 3692/19-2-2013 η οποία στάλθηκε στο ΦΑΞ του Δήμου 22950-79115.
Σε συζήτηση με τους δύο προαναφερόμενους Διευθυντές δέχονται τις προτάσεις μου και είναι πρόθυμοι για συνεργασία.

Τρίτη επιστολή: Δεν έλαβα από τον κ. Δήμαρχο και τους κ. Αντιδημάρχους καμία έγγραφη αντίρρηση ή πρόταση επί των προτάσεών μου για την καλύτερη συνεργασία, ενημέρωση και διαφάνεια μεταξύ αιρετών, προσωπικό του Δήμου, συνεργείων επισκευής συντήρησης, προμηθευτών ελαστικών, ηλεκτρολογικών υλικών, καυσίμων και λιπαντικών και ό,τι έχει σχέση γενικά με τα οχήματα και μηχανήματα.

Αυτό σημαίνει ότι η μη απάντησή σας θεωρείται ότι συμφωνείτε με τις προτάσεις μου όπως αναφέρω στην τελευταία παράγραφο της επιστολής μου αρ. πρωτ. 3936/22-2-2013.
Για την άμεση συγκρότηση της επιτροπής με πρώτη συνεδρίαση στις 12 Μαρτίου 2013 σε οργανωμένο γραφείο (τηλ. –φαξ- κλπ.)της Δημοτικής Κοινότητας Αυλώνα και στη συνέχεια κάθε 2η Τρίτη του μήνα και εν ώρα υπηρεσίας για τους Δημοτικούς υπαλλήλους που συμμετέχουν σ’ αυτή.

«Οι έκτακτες περιπτώσεις θα κρίνονται ανάλογα».

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ

  1. Τα στοιχεία που ζητάω από την πρώτη επιστολή να μου τα χορηγήσουν οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι υπεύθυνοι για κάθε Δημοτική Κοινότητα για τη συντήρηση και επισκευή οχημάτων και μηχανημάτων καθώς επίσης και την απαραίτητη κατάσταση οχημάτων/μηχανημάτων κάθε Δημοτικής Κοινότητας με τα στοιχεία που αναφέρονται στην παραγρ. 6 της 3ης επιστολής μου.
  2. Για τη 2η επιστολή μου έχοντας συμφωνήσει και οι διευθυντές μετά από τη συζήτησή μας θα μας χορηγηθούν για την επιτροπή τα ζητούμενα κυρίως δε οι συμβάσεις που έχουν σχέση με τη συντήρηση και επισκευή όλων των οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου.
  3. Για την 3η επιστολή η μη αντίρρηση επί των προτάσεών μου από τον κ. Δήμαρχο και τους κ. Αντιδημάρχους σημαίνει ότι γίνεται δεκτή η διαδικασία μεταφοράς στο συνεργείο για συντήρηση ή επισκευή οχήματος ή μηχανήματος ως εξής:
Ο οδηγός ή ο χειριστής αναφέρει εγγράφως στον αντιδήμαρχο της Δημοτικής Κοινότητας που ανήκει με αριθμημένο δελτίο τεχνικής έκθεσης για τη συντήρηση ή επισκευή βλάβης του οχήματος / μηχανήματος με το σύνολο των στοιχείων και το υπογράφει.
Ο Αντιδήμαρχος θα υπογράψει ότι έλαβε γνώση για τη μεταφορά του οχήματος/μηχανήματος στο συνεργείο. Επίσης, ανελλιπώς και άμεσα με ευθύνη του αντιδημάρχου το δελτίο τεχνικής έκθεσης θα στέλνεται στο γραφείο της επιτροπής συντήρησης και επισκευής οχημάτων/μηχανημάτων στο ΦΑΞ 22950 41931 Δημοτικής Κοινότητας Αυλώνα.
Στο ίδιο δελτίο θα αναγράφεται η τεχνική έκθεση από τους αρμόδιους του συνεργείου ως εξής:
  • Με τη διαπίστωση της βλάβης ή συντήρησης
  • Ανταλλακτικά ή λιπαντικά που θα χρησιμοποιηθούν με ανάλυση κόστους ανά τεμάχιο
  • Το κόστος της εργασίας
  • Το συνολικό κόστος
  • Ο χρόνος παράδοσης σε ημέρες μετά από την ημέρα εντολής εκτέλεσης των εργασιών επισκευής/συντήρησης.

Αντίγραφο θα κρατάει το συνεργείο και η Δημοτική Κοινότητα που ανήκει το όχημα/μηχάνημα.
Το παραπάνω αριθμημένο δελτίο θα κατατίθεται αυθημερόν στο γραφείο κίνησης του Δήμου, θα υπογράφεται από τον τεχνικό προϊστάμενο του γραφείου κίνησης για την έγκριση των εργασιών - ανταλλακτικών, από τον οικονομικό διευθυντή ή αρμόδιο υπάλληλο αναγράφοντας τον κωδικό του προϋπολογισμού εγκρίνοντας το χρηματικό ποσό και αναφέροντας την ημερομηνία πληρωμής.
Στη συνέχεια συμπληρωμένο το δελτίο θα αποστέλλεται με φαξ στο γραφείο της επιτροπής συντήρησης και επισκευής οχημάτων μηχανημάτων για να δίνεται η εντολή προς το συνεργείο.

Ο οδηγός ή ο χειριστής που θα παραλαμβάνει το όχημα/μηχάνημα από το συνεργείο θα φέρει μαζί του και τα φθαρμένα εξαρτήματα που αντικαταστάθηκαν στο όχημα/μηχάνημα.
Το όχημα/μηχάνημα θα είναι εφοδιασμένο με βιβλίο συντήρησης στο οποίο θα γράφονται κατά την έξοδο από το συνεργείο τα χιλιόμετρα/ώρες, οι εργασίες και τα ανταλλακτικά.

Τέλος η άμεση θετική αντίδρασή σας επί της προτάσεώς μου για την ίδρυση γραφείου κίνησης, συντήρησης, επισκευής και προμήθειας καυσίμων και λιπαντικών οχημάτων/μηχανημάτων ακούγεται ευχάριστα.

Σας δηλώνω ότι είμαι στη διάθεσή σας για άμεση συνεργασία.




Λέκκας Βασίλειος
Υπεύθυνος Επιτροπής
Συντήρησης και επισκευής
Οχημάτων και μηχανημάτων
Δήμου Ωρωπού

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Αναπτυξιακή Εταιρεία Βόρειας Αττικής ΑΕ και ο "χειροκροτάκιας"

Η  Αναπτυξιακή Εταιρία Βόρειας Αττικής ΑΕ,ιδρύθηκε στις αρχές του 1997 με μετοχικό κεφάλαιο 25.000.000 εκατομμύρια δραχμές.Ισότιμοι μέτοχοι της ανωνύμου εταιρείας ήταν οι τότε Κοινότητες Αφιδνών,Πολυδενδρίου,Καπανδριτίου,Καλάμου,Βαρνάβα και Γραμματικού.Το Διοικητικό Συμβούλιο ήταν εξαμελές και αποτελείτο από τους εκάστοτε κοινοτάρχες.Το ποσό του μετοχικού Κεφαλαίου της εταιρείας ήταν κατατεθειμένο  στην Εθνική Τράπεζα.
Είναι αυτονόητο ,ότι ο Δήμος Ωρωπού τυγχάνει συνδικαιούχος σε ποσοστό 66,6%!!!!!!!!
                                                Ε ρ ω τ ή μ α τ α:
-Τι γνωρίζει ο "χειροκροτάκιας";;;;;
-Αυτή είναι η απογραφή του Δήμου;;;;;
-Ποιοι εκμεταλλεύονται τις 100.000 χιλ ευρώ;;;;
-Αυτό τι είναι αμέλεια;;;;δεν είναι παράβαση καθήκοντος;;;;;
-Κύριε Φοργιάρη αυτό τι είναι;;;;;;;;;;;;
-Αν δεν γνωρίζετε,ρωτήστε την συνεργαζόμενη συνιστώσα......... την "προεδρεύουσα" της ΔΗΣΩ!!!!!!πολύ πιθανά να γνωρίζει....το επίμαχο διάστημα ήταν Κοινοτική Σύμβουλος με τη κ.Κελίδου στο Καπανδρίτι!!!!!!!!

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Κύριε Φοργιάρη ,πες αλεύρι!!!!!!!!!!


Ειδικός ανακριτής σε Δήμους και δημοτικές επιχειρήσεις
Ειδικό ανακριτή βάζει η Δικαιοσύνη σε δήμους και δημοτικές επιχειρήσεις με σκοπό να ελεγχθούν τα φαινόμενα διασπάθισης δημοσίου χρήματος. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι έρευνες που αφορούν την κατασπατάληση εκατομμυρίων στους ΟΤΑ. 
Παράλληλα το Ελεγκτικό Συνέδριο ξεκίνησε, για πρώτη φορά, γενικευμένους ελέγχους στα έσοδα των δήμων -μέχρι τώρα ελέγχονταν μόνον οι δαπάνες τους και ό,τι ξόδευαν- αποκαλύπτοντας όργιο παρανομιών που ξεπερνούν κάθε πρόβλεψη, με τους περισσότερους ΟΤΑ να εμφανίζονται να μην εισπράττουν ούτε τα βεβαιωθέντα.
Όσα κατά καιρούς με μελανά χρώματα σημείωναν στις εκθέσεις τους τόσο το Ελεγκτικό Συνέδριο όσο και ο Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης για την κατασπατάληση εκατομμυρίων ευρώ από τους δήμους και τις δημοτικές επιχειρήσεις ισχύουν στο πολλαπλάσιο, σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από τους ελέγχους, και στο πεδίο των εσόδων.
Κύριε Φοργιάρη,πρώην εντιμότατε ένστολε,καλά μόνο 25 αποφάσεις έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο εδώ και τρία χρόνια;;;;;;;;;;;Α!!!!!!!!!!!! ξέχασα.......τα προβλέπετε όλα στο πρόγραμμα δράσης!!!!!!!!!!!Ελπίζω οι απαντήσεις,που θα σας ζητηθούν από τα αρμόδια όργανα της πολιτείας να είναι πειστικές!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

"Ανοιχτό" το ενδεχόμενο, μετάθεσης των αυτοδιοικητικών εκλογών

Το ΥΠΕΣ για αναβολή  των αυτοδιοικητικών εκλογών 

    Εξετάζεται η μετάθεση των αυτοδιοικητικών εκλογών

    Δεν αποκλείει η κυβέρνηση το ενδεχόμενο της μετάθεσης των αυτοδιοικητικών εκλογών για το 2015, όπως ζητεί η ΚΕΔΕ και οι περιφερειάρχες, όπως προκύπτει από απάντηση του υπουργού Εσωτερικών Ευρυπίδη Στυλιανίδη ,σημερα από το βήμα της βουλης,σε σχετική ερώτηση . Όπως δήλωσε ο κ. Στυλιανίδης "το υπουργείο Εσωτερικών ουδέποτε άνοιξε το θέμα της μετάθεσης του χρόνου διεξαγωγής των αυτοδιοικητικών εκλογών και δεν έχει τεθεί από κανένα κόμμα της συγκυβέρνησης" , ωστόσο είπε ότι το υπουργείο θα μελετήσει το θέμα τόσο από νομικής όσο και από πολιτικής άποψης και θα ενημερώσει σχετικώς την Βουλή, που θα κληθεί να αποφασίσει τι μέλλει γενέσθαι. Μάλιστα, επικαλέστηκε την ΚΕΔΕ, αλλά και τους αιρετούς περιφερειάρχες που έχουν υποβάλλει αίτημα στο υπουργείο Εσωτερικών για την μετάθεση των εκλογών με τα επιχειρήματα ότι,απαιτείται περισσότερος χρόνος για την πλήρη εφαρμογή του Καλλικράτη,επίσης η ημερομηνία των εκλογών συμπίπτει με την διαδικασία ολοκλήρωση της απορρόφησης του ΕΣΠΑ,καθώς και ότι η παραλληλη διεξαγωγη τους,με τις ευρωεκλογές,θα έχει σαν αποτέλεσμα την υποβάθμιση τους
    Το "παζαράκι" του Φοργιάρη θα γίνει SUPER MARKET!!!
    Κύριε Φοργιάρη.οι αφιερώσεις συνεχίζονται!!!!!!!!!